onsdag 2. juni 2010

Bintang!

Nå er vi på Bali! This is it! Tok en tur en innom Sydney. Alt er bra. Vi svetter endel. Kosær vårs! Balangan er stedet, vi har vårt eget rede. Bungalow for 2= 1 etasje hver, 1 dobbeltseng hver og 3 verandaer! Sweet :)

Send mer penger :) Gla i dere <3


Hinduistene



Batur Volcano



Ricefields



2 monkeys!



2 more monkeys!



Banan!!! Namnam



Even the monkeys know how to chillax



Kuta beach. Var det varmt? Ja!



Malin sine nye bestevenner :)



Stjerna



Trine er stolt av sine nye fletter



Dvergen og kjempen



Allsang på grensen



Same procedure as 2 years ago. Still cloudy!



1,2,3 HOPP



ÆÆÆÆÆ!! Er det mulig!

13 kommentarer:

  1. Wee!! Ny loka blogg fra oss!!
    Kommenter er dere snille :)

    SvarSlett
  2. JEG HAR IKKE SETT NO POSTKORT!! :(

    SvarSlett
  3. Åh, jeg vil også være på Bali! Kjenner meg igjen på bildene! Men dere må dra til Dreamland! Kos dere masse de siste ukene. Det fortjener dere :) Ses om ikke så altfor lenge! PØSS

    SvarSlett
  4. sender ikke postkort til anonyme. desverre. så hvis du vil ha postkort må du nesten si hvem du er

    SvarSlett
  5. Trine Beate Brobakken, je lik jo å væra litt annonym da veit du! Savner dei (sjøsagt dei og Malin) <3

    SvarSlett
  6. Skjønner det begynner å gå på slutten med feriepengene !!
    Ser ut til dere har brukt dom fornuftig, gleder meg til å sjå dekk i gamlelandet att ! Pappa Brobakken

    SvarSlett
  7. Dere har vært flinke til å finne flotte steder:)Mulig det kommer feriepenger fra Ø. Toten kommune rundt den 10. Var vel ikke mye du tjente der!Gleder meg til å se dere. Tida har gått utrolig flott.Klem fra mamma Tone Lill

    SvarSlett
  8. Hallo Trine!! Nå er det ikke lenge før jeg itil kirken jeg går.Sommerfugler trodde jeg bare fløy i lufta,men jammen må jeg ha svelget noen.Dere har opplevd mye helt sikkert,mot for her på kloden.Menpå lørdag skjer det for meg,Geiren blir min mænn!!

    SvarSlett
  9. jippi, dere er så aktive!

    SvarSlett
  10. Herlig!! Så mange kommentarer har vi ikke hatt på en blogg før! Detti var jaggu arti' :D

    SvarSlett
  11. Endelig kom det mere blogg! Koser dere fortsatt kan jeg se. Gleder meg til den 13. Klem Hildemor

    SvarSlett
  12. Hei trine :)
    ser ut som dekk fortsatt har det fint på tur, men nå gleder je meg tæl du kjæm at å :)
    klemklem

    SvarSlett